sobota, 1 lutego 2014

42

Powróciłyśmy z nowym rozdziałem. To co zrobiliście tydzień temu jest niewiarygodne. Tyle miłych komentarzy, liczba wyświetleń i w ogóle. Dziękujemy. Co prawda, bez limitów komentarzy ich ilość jest nadal taka jak była ( :( ), no ale ponoć nie można mieć wszystkiego. Ilość komentarzy nie jest ustalana ze względu na to ile ich chcemy widzieć, tylko potrzebujemy czasu na tłumaczenie, bo zaczynają się coraz ciekawsze i dłuższe rozdziały, dlatego limity będą duże. Ale nabijacie po 40 komentarzy w jeden wieczór, więc wierzymy w was. :) A no i anonimki niech się popisują.

50 KOMENTARZY = NOWY ROZDZIAŁ


*Harry*

Popatrzyłem na swoje odbicie w lustrze kontrolując mój ''nowy'' wygląd. Moje wargi były czerwone i napuchnięte. I ta mała rana na boku. Pokręciłem głowę z niesmakiem. Nie mogłem w to uwierzyć. I po tym wszystkim co się stało, zacząłem się przekonywać, że to co chce zrobić Rose jest bardziej uzasadnione niż myślałem. Ona jest mniejsza ode mnie, ale zdawałem sobie sprawę, że lepiej z nią nie zadzierać. I niestety w tej sprawie nie posłucha ani mnie ani nikogo innego. Myśli, że spanie z Jamiem jest w stanie tu pomóc, ale w rzeczywistości nawet jak to zrobi, to ten dupek nadal może chcieć mnie dopaść. Szczerze wątpię, żeby był na tyle głupi żeby wpakowywać się w takie gówno, jak morderstwo (mam nadzieję), ale to wystarczy, żeby Rose była przerażona. Nie jestem na jej miejscu, więc nie mogę mówić co ma robić, ale po prostu chciałbym, żeby wysłuchała to co mam jej do powiedzenia.
Spojrzałem w bok i zobaczyłem ją. Patrzyła się na mnie przez ten cały czas. Oparła swoje małe ciało o framugę drzwi. Jedna ręka była skrzyżowana na jej klatce piersiowej a drugą podniosła do ust.
- Rose. - podszedłem do niej, ale od razu wycofała się, prostując się. Pokręciła głową, jakby chciała żebym trzymał się z dala od niej. - Proszę, nie...
- To nie jest...
- Moja decyzja. - mruknąłem, przewracając oczami.
Odwróciła się, aby wrócić do swojego pokoju, ale złapałem ją za rękę i przyciągnąłem ją do siebie. Rzuciła mi spojrzenie, które prawdopodobnie powinno mnie zabić. Jednak stałem tam, nie puszczając jej. Trzymałem ją cały czas. Wpatrywała się we mnie, nie przerywając kontaktu wzrokowego. Zaprowadziłem ją do salonu i poprosiłem, by usiadła na kanapie. Posłuchała obserwując jak docieram do zakurzonej gitary, która stała w kącie. Minęły wieki od kiedy ostatni raz grałem na gitarze, więc moje umiejętności nieco zardzewiały, ale dobrze wiedziałem, że Rose kochała kiedy śpiewałem. Usiadłem na krześle po przeciwnej stronie pokoju. Jej twarz rozjaśniała, kiedy zacząłem grać ,,Making memories of us'' - Keith Urban.

I'm gonna be here for you baby
I'll be a man of my word
Speak the language in a voice that you have never heard

Jej twarz złagodniała, zamknąłem oczy i zacząłem śpiewać z większą pasją. Słuchała intensywnie, nie poruszyła się i nie wydobyła z siebie żadnego dźwięku.

And I'm gonna love you like nobody loves you
And I'll earn your trust making memories of us


Nadal brzdąkałem z zamkniętymi oczami. Gdy je otworzyłem, zobaczyłem jak Rose spogląda prosto w moje zielone oczy.

I wanna steal your attention like a bad outlaw

Uśmiechnąłem się z powodu tego momentu. Uwielbiałem tą część tekstu. Podczas mojego śpiewu można było dostrzec pojawiające się w jej policzkach dołeczki. Oboje zamknęliśmy oczy, po tym jak zauważyłem łagodny uśmiech na jej twarzy proszący, bym kontynuował.

I'm gonna be here for you from now on
This you know somehow
You've been stretched to the limits but it's alright now
And I'm gonna make you a promise
If there's life after this
I'm gonna be there to meet you with a warm, wet kiss


Ten kawałek tekstu był najbardziej prawdziwy, jaki kiedykolwiek mogłem przeczytać. Rose naprawdę przekroczyła granice i chciałbym, żeby było w porządku, ale jest zupełnie inaczej. Jest naprawdę zdeterminowana do zrobienia ostatniej rzeczy, jakiej chce. 
Jej spojrzenie stało się intensywne i pełne miłości. Wstała, wzięła gitarę i oparła ją o krzesło  po czym usiadła na moich kolanach. Oparła usta o moje czoło, przymykając oczy. Jej oddech był spokojny. Wyprostowane włosy łaskotały moje policzki. Położyłem ręce na dolnej części jej pleców, trzymając ją tam. Spojrzała na mnie, gdy przeniosłem swoje dłonie pod jej bluzkę. Przytrzymała swoimi dłońmi moje, bym nie posunął się za daleko. Ułożyła głowę w zgięciu mojej szyi, zostawiając tam czułe pocałunki. Nasze oczy się spotkały.

- Ironicznie to ty jesteś bandytą... - pocałowała moje usta lekko.
- Nie jestem bandytą... - szepnąłem, sprawiając, że gęsia skórka pojawiła się na jej ciele.
- Jesteś moim bandytą.. - powiedziała. Uśmiechnąłem się, widząc jej uśmiech. Jej dołeczki znowu się ukazały.
- Zrobiłbym dla Ciebie wszystko. - wyznałem. Rose trzymała dłonie na mojej szyi.
- Mogę być Twoim bohaterem, kochanie. - Rose żartobliwie podśpiewywała. Podniosłem swoje usta na wysokość jej i namiętnie pocałowałem. Oparła moje ramiona mocno o krzesło, nie przerywając pocałunku.
- Zapierasz mi dech w piersi. - szepnąłem prosto w jej różowe usta. Uśmiechnęła się, ponownie złączając nasze usta. Zaraz po tym zeszła z moich kolan.
- Harry. - przykuła moją uwagę. - Przestań się na mnie gapić. - zażądała, kiedy się zaczerwieniłem. Nigdy nie chciałem wierzyć, jak mi mówili, że kobiety mają oczy z tyłu głowy, ale widocznie tak jest skoro widziała, że patrzę jak odchodzi.

*********************************************************************************
Dzisiaj 1 lutego, więc urodziny Stylesa. Tyle się ostatnio dzieje, że zapomniałam o nich. Nie mam pojęcia czego mam życzyć temu chłopakowi. Ale z całego serca, życzę Ci Harry, żebyś zachował ten dystans do siebie i do reszty i żebyś nigdy nie pozwolił na to, żeby ktoś Cię zmieniał. Kocham Cię za to jak żyjesz, jak czerpiesz radość z tego co masz! Pozazdrościć.  Na koniec dodam, że chcę żebyś był szczęśliwy i odnalazł gdzieś tam tą prawdziwą miłość. YOU ARE MY HERO!

A ja - Patrycja dodam coś jeszcze do życzeń Natalii. Harry życzę Ci, żebyś wreszcie kupił nowe spodnie, bo te Twoje dziurawe już długo nie pociągną. ;)

52 komentarze:

  1. Cudo *.* . Dzięki za tłumaczenie. :) xx

    OdpowiedzUsuń
  2. JAK ZWYKLE WSPANIAŁY I CZEKAM NA NASTĘPNY. HAROLD TY STARY BANDYTO ♥/@Stronger_for_u

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze super czekam na next ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojeej słodko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozdział jak zwykle genualny dołanczam sie do życzeň dla Hazzy i dodam coś od siebie no wiec:Wszystkiego najlepszego dużo zdrowia szczęścia i radości niech sie spełni każde twoje marzenie i żebyś szalał po tej scenie jak najdłużej a przedewszystkim zawsze był sobą i nie zmienił się przez kogoś.Ja cie KOCHAM takim jakim jesteś i mam nadzieje że w krótce poszalejesz na koncercie w Polsce.Jeszcze raz szczęśliwej 20 Harry i żebyś spędził ha jak najlepiej

    OdpowiedzUsuń
  6. Super <3 świetny awww <3
    Zapraszam do mnie na ff o Harry'm :)
    harryellienelove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny rozdział! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny ! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. ekstrastyczny! oby Rose nic sie nie stało!

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowny *-* czekam na następny , oby Rose jednak się rozmyśliła i nie zrobiła tego z J.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny czkam na kolejny ^.^

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jak zawsze! Sandra

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej kiedyś bez tego bloga żyłam teraz nie potrafie... ♥♥♡♡♡ Jasmina

    OdpowiedzUsuń
  14. I love. Piękny dobrze wam idzie w tumaczeniu :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  15. W chodze na internet nudy wchodze na jakiś blog pierwszy lepszy pierwszy rozdział dochodze do 42 rozdziału o nie dopiero następny za 50 wpisów o nie . I ja załamana. Natalia

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochamy to... Marta i Marysia <♥

    OdpowiedzUsuń
  17. Cuudo <3 Dzięki za tłumaczenie świetnie to robicie ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawde super!!! Wiecej :*/kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Krotkie rozdzialy. Ale sa interesujace!

    OdpowiedzUsuń
  20. C u d o w n e <3 /misia

    OdpowiedzUsuń
  21. Co sie stanie potem?!

    OdpowiedzUsuń
  22. Idealne ;3 / PAtrycja

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech ona nic nie robi :(((

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten rozdział był taki awww....
    ~Olivia :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten rozdział był taki awww....
    ~Olivia :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam z niecierpliwością!!!! Uwielbiam to opowiadanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeju ... to jest cudowne !! Kocham to ! Czekam z niecierpliwością na nowy rozdział :D / Malwina

    OdpowiedzUsuń
  28. Jejku jaki niesamowity rozdział *o*
    Nie mogę się doczekać dalszej części *o*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, super, super!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dawajcie te komentarze !!! :* jak zawsze suuuper z niecierpliwością czekam na następny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialne zreszta jak zawsze <3333

    OdpowiedzUsuń
  32. Jestescie cudowne dziewczęta! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudo *-* Z całego serca dziękuję za to, że to tłumaczycie ;*/W;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Awww *.* Kocham to :D dziękuje że to tłumaczysz *.* czekam na następny z niecierpliwością ;***

    OdpowiedzUsuń
  35. Bożeeee... to jest cudowne ;*** dziękuje wam ;***

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeju piękne a będzie tu Zayn, Lui, Liam I Nail? Niewiem będą dawali koncerty?

    OdpowiedzUsuń
  37. Aww *o* Super rozdział z niecierpliwością czekam na nextt .. ;3

    OdpowiedzUsuń
  38. Nienawidzę pisać komentarzy, ale dla stay i dla was zrobię wyjątek <3

    OdpowiedzUsuń
  39. BOSSSSKKKKIIIIEEEEE!<3

    OdpowiedzUsuń
  40. idealne:) chce nowy:))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Super super super <3333333

    OdpowiedzUsuń
  42. BOMBA! <3 CHCĘ WIĘCEEEEJ!! ^^

    OdpowiedzUsuń
  43. wow! świetne :3 czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  44. 50 komentarzy! ^^ Nowy rozdział! <3 Idealnie trafiłam B-)

    OdpowiedzUsuń