wtorek, 11 czerwca 2013

6

Wyszłam z mojego pokoju, w którym zamknęłam się na jakiś czas. Gdy moje stopy dotknęły miękko wyściełanej podłogi, zauważyłam, że drzwi Harry'ego były otwarte, rozejrzałam się po obu stronach korytarza. 
Spojrzałam w dół i poszłam do jego pokoju. Był pusty, a moja ciekawość wepchnęła mnie do środka. Wspomnienia o nas natychmiast do mnie wróciły. Na ścianie zauważyłam dumnie wystawiony kolaż naszych zdjęć. Usiadłam na końcu jego łóżka i rozejrzałam się. Brakowało mi tego łóżka. Nosiło piętno naszych ciał, które tutaj dopasowywały się do siebie. Usłyszałam kroki i zerwałam się w stronę wyjścia, ale spotkał mnie w połowie drogi. 
- Co ty... 
- Ja tylko.. 
- Ty tylko? 
- Chciałam.. 
- Chciałaś czego? 
- Daj mi skończyć! - skinął głową. - Chciałam przeprosić. - powiedziałam cicho. Nachylił się do mojego ucha, poczułam jego ciepły oddech na mojej szyi. 
- To ja powinienem przeprosić. - odsunął się i otarł swoim policzkiem o mój, a przez moje ciało przeszedł dreszcz. 
- Czy w zamian za to mógłbyś odpowiedzieć mi na jedno pytanie?- zapytałam ściszonym głosem. 
- Na wszystkie. - uznał. 
- Czy przyprowadzasz ją tutaj żeby z nią sypiać? - przesunął swoją dużą dłonią po karku, gdy spojrzał na swoje stopy. 
- Chciałbym móc powiedzieć, że nie. 
Pocałował mnie w czoło i wyminął, by pójść do swojego pokoju. Stałam tam i patrzyłam na niego, gdy siedział w nogach łóżka. Nie patrzył, nic nie powiedział. Uznałam to za wskazówkę, by go zostawić.

5 komentarzy:

  1. Super. Ciekawa jestem jak potoczy się dalsza akcja. ~ see-the-smile

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne tylko dawaj trochę dłuższe rozdziały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mogą dodawać dłuższych, bo to nie one piszą. one je tłumaczą, więc nie ma takiej opcji..

      Usuń
  3. a teraz do autorek :

    Wow *-*
    następne swietne tlumaczenie *-* podoba mi się. tylko szkoda, że są takie krótkie rozdziały... wiem, że to nie zależy od was. : )
    cieszę się, że tłumaczycie tego ff ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet, nawet...

    OdpowiedzUsuń